Kamery E-shop

Dodací podmínky

Zasílání zboží po ČR a SR obvykle pro dodavatele zajišťuje spol. GLS s.r.o., nebo Česká pošta, s.p. ...

Osobní odběr zboží je možný během pracovní doby ( PO-PÁ 8:30-16:30 ) na provozovně dodavatele.
Zboží je dodáváno též prostřednictvím smluvního přepravce. Zasílání zboží po ČR a SR obvykle pro dodavatele zajišťuje spol. GLS s.r.o., zboží skladem objednané do 14:00 hodin expeduje dodavatel ještě týž den. Převzetím dodávky zboží od dodavatele (nebo přepravce) odběratel přijímá tyto VOP v celém jejich rozsahu.

Zákonná odpovědnost za vady

Zákonná odpovědnost dodavatele za vady zboží se řídí ust.§ 422 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění. Dodavatel zaručuje, že zboží bude v okamžiku předání prosto vad. Nebezpečí vzniku škody na zboží nebo jeho ztráty či odcizení přechází na odběratele okamžikem, kdy se zboží dostane do sféry dispozice odběratele.

Záruka za jakost zboží

Odpovědnost za jakost zboží se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ust.§ 429 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění. Doba trvání záruky na zboží je individuálně uvedena u každé položky na faktuře. Informativně je též uvedena i u každé položky v e-shopu. Vyjímky ze záruky na jakost zboží jsou uvedeny v těchto VOP, v návodu zařízení, popř. přímo na faktuře. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží přiměřené době a způsobu jeho používání, úmyslné poškození zboží odběratelem nebo třetí osobou, poškození zboží mechanické, tepelné, chemické a elektrické ( úder blesku, přepětí, podpětí, statická a naindukovaná elektřina, přepólování ), poškození živelnou pohromou, závadu způsobenou nevhodným skladováním, přepravováním nebo instalací, poškození zařízení v důsledku jeho chybné instalace, poškození způsobené nedodržením instalačního návodu, poškození způsobené nevhodnými pracovními podmínkami a prostředím pro které není určeno a na zboží, které má porušenou záruční plombu. Vyjímky ze záruky: průměrná životnost sběrného systému speed dome kamer v nepřetržitém provozu je cca 6 měsíců v závislosti na rychlosti otáčení, průměrná životnost ventilátoru je cca 12 měsíců v závislosti na prašnosti prostředí, průměrná životnost dobíjecích akumulátorů v přístrojích je cca 6 měsíců, na tato provozní opotřebení se delší záruka nevztahuje.

Reklamace v rámci zákonné odpovědnosti za vady nebo záruky

U zboží dodaného do opravy v rámci zákonné odpovědnosti za vady nebo záruky je prováděno posouzení vady a její oprava v nejbližším možném termínu dle aktuálního vytížení servisního oddělení. Obvyklé lhůty jsou: kamery do 7 dnů, záznamová zařízení do 14 dnů, zboží zasílané výrobci do 30 dnů. Pro uplatnění reklamace v rámci záruky nebo zákonné odpovědnosti za vady je odběratel povinen dodat spolu s reklamovaným zbožím nákupní doklad, který prokazuje, že se jedná o záruční opravu nebo opravu vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady a popis závady. Pokud tak neučiní, bude do doby, než doloží požadované doklady, požadovaná oprava považována za mimozáruční opravu.

Mimozáruční oprava

Mimozáruční oprava je oprava vad zboží, na něž se nevztahuje záruka ani zákonná odpovědnost za vady zboží. U zboží dodaného do mimozáruční opravy je odběrateli vždy účtována práce související s diagnostikou závady. Poté je odběratel vždy informován, zda je či není možná oprava, pokud ano, pak je mu sdělená výše úplaty za opravu a termín opravy. Za každou započatou hodinu servisního technika bude odběrateli fakturována částka 400,- Kč bez DPH a ostatní náklady související s opravou ( náhradní díly, v případě zaslání výrobci pak ještě navíc doprava k výrobci a zpět + diagnostika u výrobce).

Neoprávněná reklamace

U zboží které je reklamované v záruční době a udávaná závada nebude dodavatelem zjištěna, bude reklamace považována za neoprávněnou. V případě neoprávněné reklamace budou odběrateli vyfakturovány veškeré náklady související s neoprávněnou reklamací. Za každou započatou hodinu servisního technika bude odběrateli fakturována částka 400,- Kč bez DPH a veškeré další náklady související s neoprávněnou reklamací, včetně poštovného a balného za zaslání zboží zpět. V případě zaslání výrobci pak bude odběrateli účtována ještě navíc doprava k výrobci a zpět a diagnostika u výrobce.

Zrychlená reklamace

V případě požadavku na zrychlenou přednostně vyřízenou reklamaci, bude odběrateli účtován jednorázový poplatek 300,- Kč bez DPH. Zrychlená reklamace je možná pouze v případě, že to kapacitně zvládá servisní oddělení. Zrychlenou reklamaci nedoporučujeme u zařízení, kde jsou pro 100% garanci funkčnosti potřebné časově náročnější testy, jedná se zejména o záznamová zařízení. Pokud bude odběratel trvat na zrychlené reklamaci i u tohoto typu zařízení, dodavatel v takovém případě negarantuje 100% funkčnost.

Vrácení zboží

Zboží lze vrátit do 90 dnů a to pouze v případě, že je plně funkční, kompletní, bez známek použití a dodavatel s tím souhlasí. Pokud se jedná o zboží, které je běžně skladem a pravidelně se prodává, je při vrácení do 30 dnů vráceno 100% pořizovací ceny, od 31 dnů do 90 dnů pak 70% pořizovací ceny. Pokud se jedná o zboží které je na objednávku, na zakázku sestavované, či atypické, tedy není běžně skladem, je při vrácení do 30 dnů vráceno 70% pořizovací ceny, od 31 dnů do 90 dnů pak 50% pořizovací ceny. V případě poškozeného obalu bude odběrateli účtována z pořizovací ceny další srážka ve výši 20%. V případě nekompletního či poškozeného zboží bude odběrateli účtována cena náhradních dílů, vč. práce servisního technika. V případě vrácení zboží z důvodu neodstranitelné vady výrobku bude odběrateli nabídnuta alternativní náhrada, nebo vráceno 100% pořizovací ceny, dle volby dodavatele.

Odpovědnost za škodu

Dodavatel neodpovídá za přímé, nepřímé nebo následné škody, které kupujícímu vzniknou v souvislosti s nákupem, instalací, provozem nebo poruchou zakoupeného zboží (náklady na montáž, demontáž, opravu, ztrátu očekávaného zisku, ztrátu času, dopravu a další odvozené škody).